جو آرام در غالب مناطق کشور تا پایان هفته/ بارش برف در ارتفاعات استان‌های شمالی کشور 

کد خبر: ۶۹۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۷ 13 December 2018

تابناک / هواشناسیبراساس تحلیل آخرین نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود؛ از این رو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به سبب افزایش غلظت‌ آلاینده‌ها، غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری و همچنین مدل‌های پیش‌رو هواشناسی، طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود. از این رو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به سبب افزایش غلظت‌ آلاینده‌ها، غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

با عبور امواج تراز میانی جو از شمال غرب کشور، طی ۲۴ ساعت آینده مناطق شمالی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و روز پنجشنبه در برخی نقاط آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، استان‌های اردبیل، گیلان، ابرناکی و وزش باد نسبتا شدید و در نقاط کوهستانی و سسردسیر بارش برف پیش‌بینی می شود.

پنجشنبه نواحی مرکزی و غربی دریای خزر مواج خواهد بود.

تهران امروز آسمانی صاف همراه با غبار محلی داشت و بیشینه دمای آن به ۱۴ درجه بالای صفر رسید. برای فردای تهران در ایستگاه مهرآباد کمینه دمای ۲ درجه بالای صفر پیش بینی شده و انتظار می رود تا پایان هفته همین شرایط جوی را تجربه کند.

گرم‌ترین مرکز استان امروز به صورت مشترک بندرعباس و رشت بودند که دمای ۲۷ درجه بالای صفر را تجربه کردند. در مقابل سردترین مرکز استان شهرکرد با دمای هشت درجه زیر صفر بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار